Totaal uitgekeerd aan leden:

€ 4.367.929,17

  Veel gestelde vragen

Top 10 veelgestelde vragen

Je kunt voor de nieuwsbrief van Jiggy uitschrijven door in een Jiggy mail op uitschrijven te klikken. Zodra je dit gedaan hebt ben je direct uitgeschreven voor de nieuwsbrief.

Een reden kan zijn dat de Jiggy mail in je ongewenste mailbox terecht komt. Als dit het geval is dien je een Jiggy mail op te zoeken en deze als gewenst te markeren. Mocht je geen Jiggy mail meer in je ongewenste mailbox hebben staan dan kun je info@jiggy.nl als gewenste afzender toevoegen.

Mocht dit niet de reden zijn neem dan svp contact met ons op om de reden te achterhalen.

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Voor het lezen van een Jiggy mail ontvang je 15 Jiggies. Deze Jiggies worden direct bijgeschreven.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies verdienen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven na het lezen van een Jiggy mail. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven.

Een reden kan zijn dat je gegevens die nodig zijn om een uitbetaling aan te vragen niet bekend zijn bij Jiggy. Zorg ervoor dat je gegevens correct en up to date zijn zodat Jiggy jou kan uitbetalen. Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Een andere reden kan zijn dat je saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. Je saldo dient gelijk of hoger te zijn dan € 11,50.

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen

Hier kunnen twee redenen voor zijn:
1. De Jiggies worden niet direct bijschreven, wij moeten altijd wachten op een terugkoppeling van de webwinkel waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zodra zij bij ons doorgeven dat de aankoop goed is doorgekomen, kunnen we de Jiggies bijschrijven.

Je krijgt altijd een e-mail van ons als je Jiggies zijn bijgeschreven. Nadat je de aankoop gedaan hebt krijg je een mailtje van ons dat er Jiggies voor je gereserveerd zijn, deze krijg je bijgeschreven wanneer de aankoop is goedgekeurd.

2. Ook is het mogelijk dat je het idee hebt via Jiggy een aankoop gedaan te hebben. Het kan dan zijn dat dit niet het geval is. Om dit te controleren kan je bekijken of je na je aankoop een e-mail hebt ontvangen over de gereserveerde Jiggies. Is dit niet het geval dan is de aankoop niet via Jiggy gegaan. Wij kunnen dan helaas de Jiggies niet bijgeschreven op je account. De reden hiervoor is dat wij voor de aankoop geen vergoeding gekregen hebben en dus ook geen Jiggies kunnen uitkeren.

Heb je het idee dat je de aankoop wel via Jiggy hebt gedaan maar geen e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik krijg een mail van Jiggy dat ik iets gekocht heb bij een webwinkel (bijvoorbeeld HEMA) en dat hiervoor Jiggies zijn gereserveerd maar ik heb helemaal niets gekocht.

Komt dit je bekend voor? Het volgende komt best vaak voor wat jouw situatie verklaart. Wellicht dat je een Jiggy mail op je werk of ergens anders hebt geopend. Er wordt dan een cookie op dat ip-adres geplaatst. Als vervolgens bijv. een collega op datzelfde ip-adres op zijn eigen computer iets koopt bij (bijvoorbeeld HEMA) dan wordt deze aankoop aan jouw Jiggy account gekoppeld.

Zolang jij niets van (bijvoorbeeld HEMA) hoort is er niets aan de hand en ontvang je Jiggies omdat iemand anders iets koopt :-)

Je ontvangt altijd Jiggies van Jiggy en niet van de adverteerder. Het heeft daarom ook geen zin om direct de adverteerder (zoals Independer, HEMA etc.) te benaderen aangezien Jiggy verantwoordelijk is voor het toekennen van Jiggies.

Je IBAN en BIC kun je makkelijk achterhalen op http://www.ibanbicservice.nl. Klik vervolgens op de button 'IBAN BIC Check'. Vul je rekeningnummer in en de verplichte code. Klik op de button 'verstuur' en je IBAN komt er automatisch uit. Mocht je ook je BIC willen zien klik dan nog op de button 'toon BIC'.



Jiggy webshop herinnering

Een herinnering voor het ontvangen van Jiggies tijdens het online shoppen. Vaak vergeten leden dat je ook Jiggies kunt ontvangen als je online winkelt bij bol.com, Bonprix, wehkamp.nl etc.
Je kunt sinds kort de Jiggy webshop herinnering installeren op je PC zodat je tijdens het shoppen een herinnering bovenaan de pagina ziet. Je kunt dit installeren in Internet Explorer, Firefox of Chrome.

Ja dat kan altijd. Je kunt de Jiggy webshop herinnering in jouw browser(s) verwijderen op de volgende manieren:

1. Chrome
Ga naar 'instellingen' (chrome://settings/)
Klik vervolgens op 'uitbreidingen'
Je kunt vervolgens achter Jiggy webshop herinnering op het prullenbak icoontje klikken

2. Firefox
Ga naar 'add ons' (about:addons)
Klik vervolgens op 'extensies'
Je kunt vervolgens op 'verwijderen' klikken achter Jiggy webshop herinnering

3. Internet Explorer
Klik op je toetsenbord op ALT + X
Ga naar 'invoegtoepassingen beheren'
Selecteer Jiggy webshop herinnering door met je muis hierop te klikken
Klik onderaan de pagina op 'uitschakelen'

Helaas krijg je geen herinnering als je shopt op je tablet of smartphone. Natuurlijk willen wij dit wel werkend krijgen maar gaat helaas nog even duren. Uiteraard ontvang je wel gewoon Jiggies als je via Jiggy op je tablet of smartphone shopt maar je krijgt geen herinnering te zien.

Ja deze Jiggy webshop herinnering kan je veilig installeren.

Volg de volgende stappen om de Jiggy webshop herinnering te installeren:

1. Ga naar http://www.jiggy.nl/webwinkels-extensie
2. Klik op de knop 'installeer voor IE'
3. Klik onderaan de pagina op 'uitvoeren' (Wilt u de jiggy-webshop-herinnering.exe (3,45MB) van jiggy.nl uitvoeren of opslaan?)
4. Klik op 'uitvoeren'
5. Klik op 'I agree' (License agreement)
6. Klik vervolgens op 'ok'
Vervolgens kun je online winkelen en krijg je een herinnering bovenaan de pagina te zien

Volg de volgende stappen om de Jiggy webshop herinnering te installeren:

1. Ga naar http://www.jiggy.nl/webwinkels-extensie
2. Klik op de knop 'installeer voor Firefox'
3. Klik linksboven op 'toestaan'
4. Klik op 'nu installeren'
5. Klik op 'nu herstarten'
Vervolgens kun je online winkelen en krijg je een herinnering bovenaan de pagina te zien

Volg de volgende stappen om de Jiggy webshop herinnering te installeren:

1. Ga naar http://www.jiggy.nl/webwinkels-extensie
2. Klik op de knop 'installeer voor Chrome'
3. Klik op 'toevoegen'
Vervolgens kun je online winkelen en krijg je een herinnering bovenaan de pagina te zien

1 Installeer de Jiggy webshop herinnering
2 Ga naar je favoriete webwinkel
3 Ontvang een herinnering bovenin je pagina
4 Klik op 'Jiggies verdienen' en je wordt doorgestuurd naar Jiggy
5 Klik op de Jiggy shoppagina op 'verdien Jiggies bij [webshop naam]'
6 Nadat je geshopt hebt ontvang je een mailtje van Jiggy met daarin het aantal Jiggies



Dagaanbiedingen

Dit duurt even lang als een aankoop via een Jiggy webwinkel. Het kan maximaal 90 dagen duren voordat wij de Jiggies automatisch bijschrijven in je account.

Je ontvangt net als bij een Jiggy webwinkel een mail van Jiggy wanneer je een dagaanbieding hebt gekocht. Als de aankoop is goedgekeurd of afgekeurd ontvang je nogmaals een mail van Jiggy.



Vergelijken en besparen

Dat kan kloppen. Voor sommige aanbieders kunnen wij helaas geen mail sturen. Wil je checken of je overstap is geregistreerd, stuur dan een e-mail naar klantenservice@jiggy.nl.



Alles over IBAN en BIC

Je IBAN en BIC kun je makkelijk achterhalen op http://www.ibanbicservice.nl. Klik vervolgens op de button 'IBAN BIC Check'. Vul je rekeningnummer in en de verplichte code. Klik op de button 'verstuur' en je IBAN komt er automatisch uit. Mocht je ook je BIC willen zien klik dan nog op de button 'toon BIC'.

Binnen een aantal jaren zal er binnen Europa geen verschil meer bestaan tussen binnenlandse en grensoverschrijdende betalingen. Voortaan zal voor al het betalingsverkeer gebruik gemaakt worden van een internationaal bankrekeningnummer (het IBAN) en -eventueel- van een bank identificatie code (de BIC).

IBAN is de afkorting voor International Bank Account Number. Het IBAN van Nederlandse bankrekeningnummers bestaat uit 18 tekens en de Belgische uit 16 tekens (cijfers en letters) en het huidige rekeningnummer komt er in voor.

Voorbeeld: Het IBAN van rekeningnummer 123456789 van de Rabobank is NL44 RABO 0123 4567 89.

BIC staat voor Bank Identifier Code (BIC). De BIC is de internationale identificatiecode van een bank. Elke bank heeft een eigen unieke code van 8 of 11 tekens. De BIC8 van de Rabobank is bijvoorbeeld: RABONL2U.



Jiggy Online Panel

Je kunt gratis lid worden van het Jiggy Online Panel. Je ontvangt regelmatig vragenlijsten die je kunt invullen voor Jiggies. Deze Jiggies worden 1 keer per maand bijgeschreven in je Jiggy account.

Heb je vragen over het Jiggy Online Panel dan kun je een mailtje sturen naar membersupport@cint.com of naar klantenservice@jiggy.nl.

Jiggy heeft het Jiggy Online Panel samen opgezet met Cint.

Nee deze gegevens zijn niet hetzelfde. Je kunt zelf een e-mailadres en wachtwoord aanmaken. Het is wel makkelijk om dezelfde gegevens te gebruiken als bij Jiggy.

Omdat wij anders geen Jiggies kunnen toekennen. Op basis van je e-mailadres doen wij dit. De e-mailadressen (Jiggy en Jiggy Online Panel) moeten gelijk zijn.



Jiggy Webwinkels

Via Jiggy kun je winkelen bij heel veel webwinkels. Je ontvangt over je aankoop korting (=Jiggies) die wij na goedkeuring in je account storten. Bij elke webwinkel staat aangegeven hoeveel Jiggies je kunt verdienen. Dit kan per euro of per bestelling zijn.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van Jiggy een mailtje. Hierin staat dat de bestelling goed is binnengekomen en er Jiggies voor je zijn gereserveerd. Dit betekent nog niet dat wij de Jiggies kunnen bijschrijven.

Zodra wij een terugkoppeling van de webwinkel hebben ontvangen krijg je weer een mailtje. Daarin kan staan dat wij de Jiggies hebben bijgeschreven of dat de bestelling is geannuleerd.

Let goed op dat je altijd via Jiggy naar de webwinkel gaat, anders kunnen wij de Jiggies helaas niet bijschrijven.

Nee, dit kan helaas niet. Om Jiggies te krijgen moet je altijd via Jiggy naar een aangesloten webwinkel gaan. Omdat wij dan geen vergoeding krijgen kunnen wij ook geen Jiggies bijschrijven.

Waarschijnlijk is dit omdat er bij de Jiggy webwinkels staat dat je tot ? Jiggies krijgt. Op sommige categorieën kunnen we minder Jiggies weggeven. Je kunt het altijd navragen bij de klantenservice.

Hier kunnen twee redenen voor zijn:
1. De Jiggies worden niet direct bijschreven, wij moeten altijd wachten op een terugkoppeling van de webwinkel waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zodra zij bij ons doorgeven dat de aankoop goed is doorgekomen, kunnen we de Jiggies bijschrijven.

Je krijgt altijd een e-mail van ons als je Jiggies zijn bijgeschreven. Nadat je de aankoop gedaan hebt krijg je een mailtje van ons dat er Jiggies voor je gereserveerd zijn, deze krijg je bijgeschreven wanneer de aankoop is goedgekeurd.

2. Ook is het mogelijk dat je het idee hebt via Jiggy een aankoop gedaan te hebben. Het kan dan zijn dat dit niet het geval is. Om dit te controleren kan je bekijken of je na je aankoop een e-mail hebt ontvangen over de gereserveerde Jiggies. Is dit niet het geval dan is de aankoop niet via Jiggy gegaan. Wij kunnen dan helaas de Jiggies niet bijgeschreven op je account. De reden hiervoor is dat wij voor de aankoop geen vergoeding gekregen hebben en dus ook geen Jiggies kunnen uitkeren.

Heb je het idee dat je de aankoop wel via Jiggy hebt gedaan maar geen e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik krijg een mail van Jiggy dat ik iets gekocht heb bij een webwinkel (bijvoorbeeld HEMA) en dat hiervoor Jiggies zijn gereserveerd maar ik heb helemaal niets gekocht.

Komt dit je bekend voor? Het volgende komt best vaak voor wat jouw situatie verklaart. Wellicht dat je een Jiggy mail op je werk of ergens anders hebt geopend. Er wordt dan een cookie op dat ip-adres geplaatst. Als vervolgens bijv. een collega op datzelfde ip-adres op zijn eigen computer iets koopt bij (bijvoorbeeld HEMA) dan wordt deze aankoop aan jouw Jiggy account gekoppeld.

Zolang jij niets van (bijvoorbeeld HEMA) hoort is er niets aan de hand en ontvang je Jiggies omdat iemand anders iets koopt :-)

Het komt geregeld voor dat Jiggy leden geen mail ontvangen nadat ze via Jiggy Webwinkels gewinkeld hebben.
De reden hiervan is dat de aankoop toch niet via Jiggy is gedaan. Vaak kun je tijdens het bestellen een kortingscode invullen. Veel leden gaan dan op zoek naar een kortingscode op een andere website en op dat moment gaat de aankoop niet meer via Jiggy.

Zorg er dus altijd voor dat je laatste scherm voordat je op bestellen klikt via Jiggy is gegaan. Nadat je op een andere website een kortingscode hebt gevonden klik dan nog een keer op de Jiggy mail en bestel.

Er zijn verschillende redenen waarom je aankoop via Jiggy is afgekeurd:

- je hebt je bestelling terug gestuurd;
- je hebt je bestelling geannuleerd of niet betaald.

Als je bij bol.com Nederlands- en/of Friestalige boeken besteld dan mag Jiggy helaas geen vergoeding geven. Dit ivm met de boekenwet en ontvang je van Jiggy een mail dat je 0 (nul) Jiggies ontvangt.

In een Jiggy mail en op de website van Jiggy staat vaak TOT x Jiggies. Dit betekent dat wij nog niet exact weten hoeveel Jiggies wij kunnen vergoeden. Jiggy krijgt namelijk per segment/categorie een andere vergoeding die wij deels door spelen naar jou.

Daarom geven wij altijd TOT aan.

Je ontvangt altijd Jiggies van Jiggy en niet van de adverteerder. Het heeft daarom ook geen zin om direct de adverteerder (zoals Independer, HEMA etc.) te benaderen aangezien Jiggy verantwoordelijk is voor het toekennen van Jiggies.



Jiggy Deals

Elke dag stuurt Jiggy Deals een nieuwsbrief met daarin de beste acties tot 90% korting. Jiggy Deals biedt in samenwerking met GroupDeal dagelijks de beste deals.

Ons gezamenlijk doel is om elke dag coole, exclusieve deals met 50% tot 90% korting aan te bieden. Je bestelt ze gewoon vanaf je (huis)kamer. Je kunt het proces van jas aan, fiets op, vergelijken in winkels, (te veel) betalen, naar huis sjouwen helemaal overslaan en bespaart ook nog eens heel veel geld! Je kunt bij Jiggy Deals terecht voor allerlei verschillende producten en diensten.

Bij het kopen van een Jiggy deal ontvang je 500 Jiggies.

Ongeveer 4 tot 6 weken na je aankoop ontvang je de 500 Jiggies.

Je kan je uitschrijven voor de Jiggy Deals mails. Uitschrijven kan je onderaan een Jiggy Deals mail doen. Je kan hier op de knop 'uitschrijven' klikken.

Je kan de mails tijdelijk stopzetten. Dit kan je doen door op 'uitschrijven' te klikken onderaan een Jiggy deals mail. Hier kan je vervolgens een einddatum toevoegen.

Als je je weer opnieuw wilt inschrijven voor de mails van Jiggy Deals kan je een mail sturen naar Deals@Jiggy.nl. Wij zullen je dan weer inschrijven.

Voor het openen van de mails van Jiggy deals ontvang je geen Jiggies.

Het duurt ongeveer 4 tot 6 weken voordat je je producten ontvangt.

Wil je meer over je order weten dan kun je contact opnemen met GroupDeal door te mailen naar info@groupdeal.nl of te bellen naar het telefoonnummer 088 824 75 40.

Jiggy heeft in samenwerking met Groupdeal Jiggy deals opzet.
Als je benieuwd bent naar de status van jouw bestelling via Jiggy deals dan kun je contact opnement met Groupdeal door te mailen naar info@groupdeal.nl.

Nee dat kan niet. Jouw Jiggy inloggegevens zijn niet gekoppeld met Jiggy Deals.

Als je besluit iets te kopen bij Jiggy Deals dan kan dit ook zonder een account aan te maken. Je kunt ervoor kiezen om wel een account aan te maken bij Jiggy Deals maar dan maak je die bij onze partner Groupdeal aan. In samenwerking met GroupDeal hebben wij Jiggy Deals opgezet.

Jiggy werkt samen met GroupDeal. GroupDeal is verantwoordelijk voor de producten en verzending hiervan. Heb je vragen over je bestelling of hulp nodig dan kan je GroupDeal mailen op info@groupdeal.nl of bellen.

Telefoonnummer GroupDeal:
088 824 75 40

Bereikbaar van ma t/m vr tussen 9:30 en 17:00 uur.
Het is niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen.



Jiggy Mails

Je kunt voor de nieuwsbrief van Jiggy uitschrijven door in een Jiggy mail op uitschrijven te klikken. Zodra je dit gedaan hebt ben je direct uitgeschreven voor de nieuwsbrief.

Een reden kan zijn dat de Jiggy mail in je ongewenste mailbox terecht komt. Als dit het geval is dien je een Jiggy mail op te zoeken en deze als gewenst te markeren. Mocht je geen Jiggy mail meer in je ongewenste mailbox hebben staan dan kun je info@jiggy.nl als gewenste afzender toevoegen.

Mocht dit niet de reden zijn neem dan svp contact met ons op om de reden te achterhalen.

Je ontvangt automatisch 15 Jiggies voor het lezen van een Jiggy mail. Deze worden binnen 5 minuten bijgeschreven in je account.

Dit kan soms even duren. Klik anders even op F5 op je toetsenbord.

Als de mail van Jiggy in je ongewenste mailbox binnenkomt dan dien je aan te geven dat de mail van Jiggy gewenst is. Hieronder per e-mailprovider hoe je dit kunt doen:

MSN / Hotmail / Windows live:
- Open een e-mail van Jiggy;
- Klik op 'Inhoud weergeven' bovenaan in de gele balk;
- Klik op 'Markeren als veilig'. Dit zie je bij de afzender staan.

Gmail:
- Open een e-mail van Jiggy;
- In de rechterbovenhoek van het bericht venster klik je op de pijl omlaag naast beantwoorden;
- Kies 'Voeg Jiggy aan de contactlijst toe'.

Outlook:
- Open een e-mail van Jiggy;
- Klik op je rechter muisknop als je op de afzender staat en kies ' Voeg afzender toe aan jou betrouwbare afzenders'.

Yahoo:
Markeer een e-mail van Jiggy en klik op de bovenste button 'Geen spam' of klik op de button 'Voeg toe aan adresboek' met het adres van de afzender, wanneer je de nieuwsbrief opent.

Anders:
- Ga naar het help-menu van jouw server;
- Zoek naar 'Voeg toe in adresboek' of 'Voeg contact toe';
- Volg de instructies.

Je kunt gewoon inloggen op jouw Jiggy account als je geen nieuwsbrief meer ontvangt. Op de homepagina van Jiggy staat bovenaan een rode melding. In deze melding staat het woordje HIER waar je op kunt klikken. Hierna ontvang je de nieuwsbrief van Jiggy weer.

Een aantal adverteerders heeft liever niet meer dat we belonen voor het klikken op een Jiggy mail. Omdat wij sommige acties niet willen onthouden voor onze Jiggy leden hebben wij er voor gekozen om toch mails te sturen zonder beloning. Uiteraard ontvang je nog wel Jiggies voor je aankoop bij deze webshops.



Mijn account

Dat is toegestaan. 1 huishouden mag meerdere accounts bezitten. Echter mag je per persoon maar 1 account hebben.

Let op! Als je per persoon meerdere accounts hebt dan worden deze verwijderd.

Je kunt inloggen door jouw e-mailadres en wachtwoord rechtsboven op de pagina in te voeren en vervolgens op "Login" te klikken. Je kunt ook vanuit de toegestuurde mailings direct inloggen in je account.

Nee, wij staan één account per persoon toe. Indien we erachter komen dat je meerdere accounts hebt, dan zullen deze worden verwijderd.

Klik hier om je persoonlijke gegevens te wijzigen.

Indien je de activatiemail niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Onze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine bestanden die opgeslagen worden op jouw computer en onthouden wie je bent. Het is mogelijk dat de webbrowser die je gebruikt geen cookies ondersteunt of accepteert. Zorg er daarom voor dat jouw webbrowser cookies ondersteunt en accepteert. Het is ook mogelijk dat een firewall of anti-virus de cookies blokkeert. Probeer dan deze programma's af te sluiten voordat je gaat inloggen en probeer het daarna opnieuw.

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Je kunt je op elk gewenst moment uitschrijven voor Jiggy. Klik hier om je uit te schrijven voor Jiggy.

Ja dat kan. Je kunt de vakantiemodus aanzetten. Lees hier hoe je dat moet doen.



Uitbetalen

Als je saldo gelijk aan of hoger is dan €11,50 kun je een uitbetaling aanvragen. Rechtsboven aan de pagina staat een Uitbetalen knop.

Zorg dat je gegevens allemaal kloppen met de gegevens zoals ze bekend zijn bij de bank zodat de betaling vloeiend kan verlopen. Voor onze Belgische leden is het erg belangrijk dat hun IBAN en BIC code zijn ingevuld. Zonder deze codes kunnen wij geen uitbetaling doen.

Klik hier om je gegevens te controleren.

Als al jouw gegevens juist zijn word je aan het einde van de maand waarin jij een uitbetaling hebt aangevraagd uitbetaald. Wij verwerken iedere maand op de 25ste de aangevraagde uitbetalingen. Let op! Je uitbetaling staat niet de 25ste op je rekening. Houd je rekening na deze datum goed in de gaten. Mocht je op de 25ste of later een uitbetaling hebben aangevraagd, dan wordt deze meegenomen in de volgende ronde (een maand later).

Een reden kan zijn dat je gegevens die nodig zijn om een uitbetaling aan te vragen niet bekend zijn bij Jiggy. Zorg ervoor dat je gegevens correct en up to date zijn zodat Jiggy jou kan uitbetalen. Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Een andere reden kan zijn dat je saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. Je saldo dient gelijk of hoger te zijn dan € 11,50.



Jiggy Bingo

Je kunt voor 150 Jiggies een bingokaart kopen. Elke dag worden er 5 bingoballen meegestuurd in een Jiggy mail. Als je meedoet met de bingo worden deze nummers automatisch van je bingokaart afgestreept.

Je dient je bingokaart goed in de gaten te houden want als je bingo hebt, dien je zelf op het knopje 'Bingo claimen' te drukken, dit gaat niet automatisch. Als er meerdere Jiggy leden met een volle kaart zijn dan deel je de jackpot. Op het moment dat de bingo is gevallen heb je tot 12 uur de volgende dag de tijd om de bingo te claimen. Na 12 uur start er een nieuw bingo.

Als je tijdens een lopende bingo een bingokaart koopt dan doe je niet mee met de huidige bingo. Je kaart staat dan klaar voor de volgende bingo.



Jiggy Games

Meespelen kost 100 Jiggies.

De plaatjes zijn soms best lastig. Je kunt daarom 3 keer een hint vragen.

Als je een hint vraagt let dan wel goed op want je moet daarna zelf nog op het plaatje klikken.

Als je de beste verschillen zoeker van de dag bent dan ontvang je 1000 Jiggies.

Direct na 00:00 uur ontvangt de beste verschiller zoeker van de vorige dag 1000 Jiggies.



Enquêtes

De Jiggies voor een ingevulde enquête of proefabonnement worden uitgekeerd zodra wij een terugkoppeling van de aanbieder hebben ontvangen.

Ja dat is mogelijk. Wij hebben enquetes voor Nederlanders en Belgen. Dit staat aangegeven op de pagina.



Spaar met je vrienden

Ja, het kan veel betaalde e-mails kosten voordat je vrienden verdiensten zichtbaar worden, zelfs voor leden met tientallen of honderden vrienden. Vrienden verdiensten worden pas weergegeven als deze hoger zijn dan één complete cent.

Je kunt door middel van jouw persoonlijke link vrienden uitnodigen om lid te worden van Jiggy. Iedereen die zich aanmeldt via jouw persoonlijke link wordt geregistreerd in jouw account zodat jij Jiggies ontvangt als zij starten met Jiggies verdienen. Je kunt ook gebruik maken van banners om Jiggy leden te werven.

Klik hier voor je persoonlijk link en banners.

Je kunt helaas niet zien wie je hebt aangemeld maar kunt natuurlijk wel zien hoeveel Jiggies je verdient hebt aan je vrienden. Klik hier.

Maak je vrienden lid via jou bij Jiggy en verdienen Jiggies. Je ontvangt Jiggies als jouw vrienden op Jiggy mailings klikken. Voor directe vrienden (level 1) krijg je 20% van de Jiggies die zij sparen door op mails te klikken. Voor vrienden van vrienden (level 2 en level 3) krijg je 10% en 5%.



Proefabonnementen

De Jiggies voor een ingevulde enquête of proefabonnement worden uitgekeerd zodra wij een terugkoppeling van de aanbieder hebben ontvangen.



Kortingscodes

Jiggy heeft speciaal voor jou kortingscodes van webwinkels verzameld. Met deze kortingscodes kun je korting krijgen, profiteren van gratis verzending en nog veel meer.

Als je via Jiggy winkelt bij een webwinkel kijk dan altijd even op de kortingscode pagina of je van nog meer korting of voordeel kunt profiteren.

Vaak kun je bij een webwinkel bij de uitbetalingsstap een kortingscode invoeren. Jiggy heeft kortingscodes die je kunt gebruiken.
Kopieer de code (ctrl+c) vanaf de Jiggy kortingscode pagina en plak (ctrl+v) deze in het daarvoor bestemmende vakje bij het afrekenen van de webwinkel.
Klik hier om naar kortingscodes te gaan.



100 euro bonus

Ieder actief lid dingt mee naar de 100 euro bonus. Je hoeft hier, naast het actief blijven, helemaal niets voor te doen. Als je de bonus wint, krijg je deze automatisch bijgestort in je account.



Hoe werkt Jiggy

Dit is mogelijk indien je een Nederlandse of Belgische bank- of girorekening hebt.

Voor het lezen van een Jiggy mail ontvang je 15 Jiggies. Deze Jiggies worden direct bijgeschreven.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies verdienen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven na het lezen van een Jiggy mail. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven.

1500 Jiggies staat gelijk aan een waarde van € 1,-.

Wij gaan heel zorgvuldig om met jouw gegevens. Wij gebruiken je gegevens enkel voor specifiek bepaalde doeleinden. Deze staan uitvoerig beschreven in onze privacystatement. Wij geven je volledige beschikking over je eigen gegevens. Zo kun je bepalen op welke wijze wij jou moeten bedienen. Daarnaast kun je bepalen wat er met jouw antwoorden mag gebeuren. Ook kun je altijd je gegevens door ons laten afschermen of zelfs laten verwijderen. Wij beveiligen onze systemen met de beste technische en organisatorische middelen en methoden om jouw gegevens te beschermen.

Je hebt de volgende mogelijkheden als je lid bent van Jiggy:
- Geld verdienen met het lezen van mail;
- Kortingen op aankopen bij verschillende Jiggy Webwinkels;
- Geld verdienen met het spelen van spelletjes;
- Elke maand kans op €100 cash;
- Korting op proefabonnementen;
- Geld verdienen met het invullen van enquetes;
- Meedoen aan de Jiggy Bingo.

Dit kost je helemaal niets. Lid zijn van Jiggy is volledig gratis.



Overig

Jiggy
Laapersveld 53
1213 VB Hilversum
Jiggy klantenservice tel.: 0900 – 70 77 707 (bellen naar dit nummer kost € 1 per gesprek plus de kosten voor het eventuele gebruik van jouw mobiele telefoon).

Jiggy klantenservice openingstijden (telefonisch):
maandag t/m vrijdag: van 9:00 uur tot 17:00 uur.
zaterdag en zondag: gesloten

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen