Contact 

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op. 

Contact

Heb je een vraag? Kijk eerst even of het antwoord tussen de veelgestelde vragen staat:

Top 10 veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe lang duurt het voordat mijn Jiggies worden bijgeschreven?

Je kunt Jiggies ontvangen voor het klikken op de mail, voor het klikken op een Jiggy mail ontvang je direct Jiggies.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies sparen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Meestal ontvang je van ons een e-mail dat er Jiggies zijn gereserveerd. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven en ontvang je van ons nogmaals een e-mail. Dit duurt gemiddeld 90 dagen.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen

Wat is de Jiggy Cashback Reminder?

Een herinnering voor het ontvangen van Jiggies tijdens het online shoppen. Vaak vergeten leden dat je ook Jiggies kunt ontvangen als je online winkelt bij bol.com, Bonprix, wehkamp.nl etc.
Je kunt de Cashback Reminder installeren op je PC zodat je tijdens het shoppen een handige melding bovenaan de pagina ziet. Je kunt dit installeren in Internet Explorer, Firefox, Safari of Chrome.

Hoe is mijn Jiggy saldo opgebouwd?

Rechtsboven op www.jiggy.nl kan je op jouw saldo in Jiggies klikken.

Je kunt ook hier klikken.

Wat moet ik doen als mijn aankoop onterecht is afgekeurd?

Er zijn verschillende redenen waarom je aankoop is afgekeurd?
– Je hebt tussendoor gebruik gemaakt van een kortingscode van een andere website;
– Je hebt tussendoor gebruik gemaakt van de nieuwsbrief van de webwinkel;
– Je hebt de bestelling teruggestuurd;
– Je hebt de bestelling geannuleerd of niet betaald.

Als je aankoop via Jiggy is afgekeurd en dit volgens jou niet terecht is gebruik dan ons contactformulier. Wij vragen een aantal basisgegevens en jouw aankoopbevestiging en zullen contact opnemen met de webwinkel om jouw aankoop opnieuw te beoordelen. Klik hier voor het contactformulier.

Ik heb een aankoop gedaan via de Jiggy webwinkels maar ik heb geen mail ontvangen met gereserveerde Jiggies. Wat moet ik nu doen?

Het kan tot 24 uur duren voordat je een mail van ons ontvangt met daarin het aantal gereserveerde Jiggies. Mocht je na 24 uur geen mail hebben ontvangen dan kan je ons contactformulier invullen. Wij vragen een aantal basisgegevens en jouw aankoopbevestiging en zullen contact opnemen met de webwinkel om uit te zoeken of jouw aankoop via Jiggy is verlopen. Klik hier voor het contactformulier.

Waarom zie ik bij het inloggen ‘Ik ben geen robot’?

Als je meer dan 3 keer fout probeert in te loggen op Jiggy of voor Het Jiggy Online Panel dan zie je een zogenaamde CAPTCHA. Jiggy denkt dan dat een robot of computer probeert in te loggen en niet een Jiggy lid. Zie je dit? Vul dan je inloggegevens in en zet een vinkje bij ‘Ik ben geen robot’. Hiermee geef je aan dat jij probeert in te loggen en geen robot. Als je dit vinkje niet aanzet dan word je ook nog ingelogd op Jiggy.

Ik kan mijn IBAN nummer niet wijzigen. Wat moet ik doen?

Als er een IBAN nummer bekend is in jouw Jiggy account dan kan je deze zelf niet wijzigen. Neem contact met de klantenservice op om je IBAN nummer te laten wijzigen. Dit kan per e-mail door te mailen naar klantenservice@jiggy.nl.

Hoe kan ik op mijn mobiel een uitbetaling aanvragen?

Het is zeker mogelijk om op je mobiele telefoon een uitbetaling aan te vragen maar het is wel even zoeken :-). Daarom hebben wij de stappen even voor je op een rijtje gezet:
1. Log in op Jiggy
2. Klik op je saldo
3. Klik op selecteer pagina
4. Klik 2x op uitbetalen
Succes!

Klik hier voor alle veelgestelde vragen.

Contactformulier


Staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen gebruik dan onderstaand formulier.

Heb je een afgekeurde of gemiste aankoop via Jiggy vul dan onderstaand formulier in en stuur je bevestiging van je aankoop mee. Zonder bevestiging wordt je aankoop helaas niet in behandeling genomen.
Als je onderstaand formulier gebruikt om jouw afgekeurde of gemiste aankoop uit te zoeken geef je toestemming aan Jiggy om jouw persoonsgegevens te delen met onze partner (Daisycon, TradeTracker, TradeDoubler, AWIN, Affilinet, bol.com of Performance Horizon) en de adverteerder/webwinkel waarbij jij een aankoop hebt gedaan.

Wij beantwoorden graag je vragen over ons spaarprogramma. Op vragen over financiele producten geeft Jiggy geen antwoord. Raadpleeg voor vragen hierover een daartoe bevoegde (AFM erkende) partij.