Contact 

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op. 

Contact

Heb je een vraag? Kijk eerst even of het antwoord tussen de veelgestelde vragen staat:

Top 10 veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe lang duurt het voordat mijn Jiggies worden bijgeschreven?

Je kunt Jiggies ontvangen voor het klikken op de mail, voor het klikken op een Jiggy mail ontvang je direct Jiggies.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies sparen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Meestal ontvang je van ons een e-mail dat er Jiggies zijn gereserveerd. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven en ontvang je van ons nogmaals een e-mail. Dit duurt tot maximaal 90 dagen na de aankoop.

Ik wil een uitbetaling aanvragen maar het lukt niet?

Een reden kan zijn dat je gegevens die nodig zijn om een uitbetaling aan te vragen niet bekend zijn bij Jiggy. Zorg ervoor dat je gegevens correct en up to date zijn zodat Jiggy jou kan uitbetalen. Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Een andere reden kan zijn dat je saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. Je saldo dient gelijk of hoger te zijn dan 17250 Jiggies.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen

Ik heb een aankoop gedaan via de Jiggy Webwinkels, maar mijn Jiggies zijn niet bijgeschreven

Hier kunnen twee redenen voor zijn:
1. De Jiggies worden niet direct bijgeschreven, wij moeten altijd wachten op een terugkoppeling van de webwinkel waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zodra zij bij ons doorgeven dat de aankoop goed is doorgekomen, kunnen we de Jiggies bijschrijven.

Je krijgt altijd een e-mail van ons als je Jiggies zijn bijgeschreven. Nadat je de aankoop gedaan hebt krijg je een mailtje van ons dat er Jiggies voor je gereserveerd zijn, deze krijg je bijgeschreven wanneer de aankoop is goedgekeurd.

2. Ook is het mogelijk dat je het idee hebt via Jiggy een aankoop gedaan te hebben. Het kan dan zijn dat dit niet het geval is. Om dit te controleren kan je bekijken of je na je aankoop een e-mail hebt ontvangen over de gereserveerde Jiggies. Is dit niet het geval dan is de aankoop niet via Jiggy gegaan. Wij kunnen dan helaas de Jiggies niet bijschrijven op je account. De reden hiervoor is dat wij voor de aankoop geen vergoeding gekregen hebben en dus ook geen Jiggies kunnen uitkeren.

Heb je het idee dat je de aankoop wel via Jiggy hebt gedaan maar geen e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat is de Jiggy Cashback Reminder?

Een herinnering voor het ontvangen van Jiggies tijdens het online shoppen. Vaak vergeten leden dat je ook Jiggies kunt ontvangen als je online winkelt bij bol.com, Bonprix, wehkamp.nl etc.
Je kunt de Cashback Reminder installeren op je PC zodat je tijdens het shoppen een handige melding bovenaan de pagina ziet. Je kunt dit installeren in Internet Explorer, Firefox, Safari of Chrome.

Hoe is mijn Jiggy saldo opgebouwd?

Rechtsboven op www.jiggy.nl kan je op jouw saldo in Jiggies klikken.

Je kunt ook hier klikken.

Wat moet ik doen als mijn aankoop onterecht is afgekeurd?

Als je aankoop via Jiggy is afgekeurd en dit volgens jou niet terecht is stuur dan je bevestiging van de aankoop naar klantenservice@jiggy.nl. Wij gaan het dan voor je uitzoeken.

Waarom zie ik bij het inloggen ‘Ik ben geen robot’?

Als je meer dan 3 keer fout probeert in te loggen op Jiggy of voor Het Jiggy Online Panel dan zie je een zogenaamde CAPTCHA. Jiggy denkt dan dat een robot of computer probeert in te loggen en niet een Jiggy lid. Zie je dit? Vul dan je inloggegevens in en zet een vinkje bij ‘Ik ben geen robot’. Hiermee geef je aan dat jij probeert in te loggen en geen robot. Als je dit vinkje niet aanzet dan word je ook nog ingelogd op Jiggy.

Ik kan mijn IBAN nummer niet wijzigen. Wat moet ik doen?

Als er een IBAN nummer bekend is in jouw Jiggy account dan kan je deze zelf niet wijzigen. Neem contact met de klantenservice op om je IBAN nummer te laten wijzigen. Dit kan per e-mail door te mailen naar klantenservice@jiggy.nl.

Klik hier voor alle veelgestelde vragen.

Contactformulier


Staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen gebruik dan onderstaand formulier.
Heb je een afgekeurde of gemiste aankoop via Jiggy vul dan onderstaand formulier in en stuur je bevestiging van je aankoop mee. Zonder bevestiging wordt je aankoop helaas niet in behandeling genomen.


Wij beantwoorden graag je vragen over ons spaarprogramma. Op vragen over financiele producten geeft Jiggy geen antwoord. Raadpleeg voor vragen hierover een daartoe bevoegde (AFM erkende) partij.