Contact

Heb je een vraag? Kijk eerst even of het antwoord tussen de veelgestelde vragen staat:

Top 10 veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe lang duurt het voordat mijn Jiggies worden bijgeschreven?

Voor het lezen van een Jiggy mail ontvang je direct Jiggies.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies sparen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Meestal ontvang je van ons een e-mail dat er Jiggies zijn gereserveerd. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven en ontvang je van ons nogmaals een e-mail. Dit duurt tot maximaal 90 dagen na de aankoop.

Ik wil een uitbetaling aanvragen maar het lukt niet?

Een reden kan zijn dat je gegevens die nodig zijn om een uitbetaling aan te vragen niet bekend zijn bij Jiggy. Zorg ervoor dat je gegevens correct en up to date zijn zodat Jiggy jou kan uitbetalen. Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Een andere reden kan zijn dat je saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. Je saldo dient gelijk of hoger te zijn dan 17250 Jiggies.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen

Ik heb een aankoop gedaan via de Jiggy Webwinkels, maar mijn Jiggies zijn niet bijgeschreven

Hier kunnen twee redenen voor zijn:
1. De Jiggies worden niet direct bijschreven, wij moeten altijd wachten op een terugkoppeling van de webwinkel waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zodra zij bij ons doorgeven dat de aankoop goed is doorgekomen, kunnen we de Jiggies bijschrijven.

Je krijgt altijd een e-mail van ons als je Jiggies zijn bijgeschreven. Nadat je de aankoop gedaan hebt krijg je een mailtje van ons dat er Jiggies voor je gereserveerd zijn, deze krijg je bijgeschreven wanneer de aankoop is goedgekeurd.

2. Ook is het mogelijk dat je het idee hebt via Jiggy een aankoop gedaan te hebben. Het kan dan zijn dat dit niet het geval is. Om dit te controleren kan je bekijken of je na je aankoop een e-mail hebt ontvangen over de gereserveerde Jiggies. Is dit niet het geval dan is de aankoop niet via Jiggy gegaan. Wij kunnen dan helaas de Jiggies niet bijgeschreven op je account. De reden hiervoor is dat wij voor de aankoop geen vergoeding gekregen hebben en dus ook geen Jiggies kunnen uitkeren.

Heb je het idee dat je de aankoop wel via Jiggy hebt gedaan maar geen e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik krijg een mail dat ik iets gekocht heb maar dat heb ik niet?

Ik krijg een mail van Jiggy dat ik iets gekocht heb bij een webwinkel (bijvoorbeeld HEMA) en dat hiervoor Jiggies zijn gereserveerd maar ik heb helemaal niets gekocht.

Komt dit je bekend voor? Het volgende komt best vaak voor wat jouw situatie verklaart. Wellicht dat je een Jiggy mail op je werk of ergens anders hebt geopend. Er wordt dan een cookie op dat ip-adres geplaatst. Als vervolgens bijv. een collega op datzelfde ip-adres op zijn eigen computer iets koopt bij (bijvoorbeeld HEMA) dan wordt deze aankoop aan jouw Jiggy account gekoppeld.

Zolang jij niets van (bijvoorbeeld HEMA) hoort is er niets aan de hand en ontvang je Jiggies omdat iemand anders iets koopt :-)

Mijn berichten blijven in Mijn Inbox staan. Hoe krijg ik deze weg?

Sinds kort blijven de Jiggy berichten die je al gelezen hebt (en Jiggies voor hebt ontvangen) in je Mijn Inbox staan.
De dikgedrukte titels zijn berichten die je nog niet gelezen hebt. De normale titels zijn van Jiggy berichten die je wel al hebt gelezen.

Wil je de berichten definitief weghebben? Dan kun je op het prullenbakje klikken. Vervolgens wordt er een venster geopend of je het bericht echt wilt verwijderen. Klik dan vervolgens op OK.

Hoe is mijn Jiggy saldo opgebouwd?

Rechtsboven op www.jiggy.nl kan je op jouw saldo in Jiggies klikken.

Je kunt ook hier klikken.

Waar kan ik zien hoe mijn Jiggy saldo is opgebouwd?

Als je ingelogd bent op Jiggy kun je rechtsboven op je saldo in Jiggies klikken. Je wordt dan doorgestuurd naar jouw transactieoverzicht.

Wat moet ik doen als mijn aankoop onterecht is afgekeurd?

Als je aankoop via Jiggy is afgekeurd en dit volgens jou niet terecht is stuur dan je bevestiging van de aankoop naar klantenservice@jiggy.nl. Wij gaan het dan voor je uitzoeken.

Klik hier voor alle veelgestelde vragen.

Contactformulier


Staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen gebruik dan onderstaand formulier.
Heb je een afgekeurde of gemiste aankoop via Jiggy vul dan onderstaand formulier in en stuur je bevestiging van je aankoop mee. Zonder bevestiging wordt je aankoop helaas niet in behandeling genomen.


Wij beantwoorden graag je vragen over ons spaarprogramma. Op vragen over financiele producten geeft Jiggy geen antwoord. Raadpleeg voor vragen hierover een daartoe bevoegde (AFM erkende) partij.