Contact 

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op. 

Contact

Heb je een vraag? Kijk eerst even of het antwoord tussen de veelgestelde vragen staat:

Top 10 veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe lang duurt het voordat mijn Jiggies worden bijgeschreven?

Je kunt Jiggies ontvangen voor het klikken op de mail, voor het klikken op een Jiggy mail ontvang je direct Jiggies.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies sparen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Meestal ontvang je van ons een e-mail dat er Jiggies zijn gereserveerd. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven en ontvang je van ons nogmaals een e-mail. Dit duurt tot maximaal 90 dagen na de aankoop.

Ik wil een uitbetaling aanvragen maar het lukt niet?

Een reden kan zijn dat je gegevens die nodig zijn om een uitbetaling aan te vragen niet bekend zijn bij Jiggy. Zorg ervoor dat je gegevens correct en up to date zijn zodat Jiggy jou kan uitbetalen. Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Een andere reden kan zijn dat je saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. Je saldo dient gelijk of hoger te zijn dan 17250 Jiggies.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen

Ik krijg een mail dat ik iets gekocht heb maar dat heb ik niet?

Ik krijg een mail van Jiggy dat ik iets gekocht heb bij een webwinkel (bijvoorbeeld HEMA) en dat hiervoor Jiggies zijn gereserveerd maar ik heb helemaal niets gekocht.

Komt dit je bekend voor? Het volgende komt best vaak voor wat jouw situatie verklaart. Wellicht dat je een Jiggy mail op je werk of ergens anders hebt geopend. Er wordt dan een cookie op dat ip-adres geplaatst. Als vervolgens bijv. een collega op datzelfde ip-adres op zijn eigen computer iets koopt bij (bijvoorbeeld HEMA) dan wordt deze aankoop aan jouw Jiggy account gekoppeld.

Zolang jij niets van (bijvoorbeeld HEMA) hoort is er niets aan de hand en ontvang je Jiggies omdat iemand anders iets koopt :-)

Hoe is mijn Jiggy saldo opgebouwd?

Rechtsboven op www.jiggy.nl kan je op jouw saldo in Jiggies klikken.

Je kunt ook hier klikken.

Waar kan ik zien hoe mijn Jiggy saldo is opgebouwd?

Als je ingelogd bent op Jiggy kun je rechtsboven op je saldo in Jiggies klikken. Je wordt dan doorgestuurd naar jouw transactieoverzicht.

Wat moet ik doen als mijn aankoop onterecht is afgekeurd?

Als je aankoop via Jiggy is afgekeurd en dit volgens jou niet terecht is stuur dan je bevestiging van de aankoop naar klantenservice@jiggy.nl. Wij gaan het dan voor je uitzoeken.

Waarom zie ik bij het inloggen ‘Ik ben geen robot’?

Als je meer dan 3 keer fout probeert in te loggen op Jiggy of voor Het Jiggy Online Panel dan zie je een zogenaamde CAPTCHA. Jiggy denkt dan dat een robot of computer probeert in te loggen en niet een Jiggy lid. Zie je dit? Vul dan je inloggegevens in en zet een vinkje bij ‘Ik ben geen robot’. Hiermee geef je aan dat jij probeert in te loggen en geen robot. Als je dit vinkje niet aanzet dan word je ook nog ingelogd op Jiggy.

Ik kan mijn Jiggy berichten niet meer verwijderen?

Het klopt inderdaad dat je sinds 2 mei 2017 niet meer je Jiggy berichten kunt verwijderen. De reden hiervan is dat je online inbox is opgesplitst in ONGELEZEN en GELEZEN berichten. Je kunt dus heel duidelijk zien welke berichten je hebt gelezen en welke niet.

Je berichten verdwijnen vanzelf na 30 dagen uit je online inbox.

Klik hier voor alle veelgestelde vragen.

Contactformulier


Staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen gebruik dan onderstaand formulier.
Heb je een afgekeurde of gemiste aankoop via Jiggy vul dan onderstaand formulier in en stuur je bevestiging van je aankoop mee. Zonder bevestiging wordt je aankoop helaas niet in behandeling genomen.


Wij beantwoorden graag je vragen over ons spaarprogramma. Op vragen over financiele producten geeft Jiggy geen antwoord. Raadpleeg voor vragen hierover een daartoe bevoegde (AFM erkende) partij.