Veelgestelde vragen 

Bekijk hier de meest gestelde vragen over Jiggy 

Veelgestelde vragen

Top 10 veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe lang duurt het voordat mijn Jiggies worden bijgeschreven?

Je kunt Jiggies ontvangen voor het klikken op de mail, voor het klikken op een Jiggy mail ontvang je direct Jiggies.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies sparen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Meestal ontvang je van ons een e-mail dat er Jiggies zijn gereserveerd. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven en ontvang je van ons nogmaals een e-mail. Dit duurt tot maximaal 90 dagen na de aankoop.

Ik wil een uitbetaling aanvragen maar het lukt niet?

Een reden kan zijn dat je gegevens die nodig zijn om een uitbetaling aan te vragen niet bekend zijn bij Jiggy. Zorg ervoor dat je gegevens correct en up to date zijn zodat Jiggy jou kan uitbetalen. Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Een andere reden kan zijn dat je saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. Je saldo dient gelijk of hoger te zijn dan 17250 Jiggies.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen

Ik heb een aankoop gedaan via de Jiggy Webwinkels, maar mijn Jiggies zijn niet bijgeschreven

Hier kunnen twee redenen voor zijn:
1. De Jiggies worden niet direct bijgeschreven, wij moeten altijd wachten op een terugkoppeling van de webwinkel waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zodra zij bij ons doorgeven dat de aankoop goed is doorgekomen, kunnen we de Jiggies bijschrijven.

Je krijgt altijd een e-mail van ons als je Jiggies zijn bijgeschreven. Nadat je de aankoop gedaan hebt krijg je een mailtje van ons dat er Jiggies voor je gereserveerd zijn, deze krijg je bijgeschreven wanneer de aankoop is goedgekeurd.

2. Ook is het mogelijk dat je het idee hebt via Jiggy een aankoop gedaan te hebben. Het kan dan zijn dat dit niet het geval is. Om dit te controleren kan je bekijken of je na je aankoop een e-mail hebt ontvangen over de gereserveerde Jiggies. Is dit niet het geval dan is de aankoop niet via Jiggy gegaan. Wij kunnen dan helaas de Jiggies niet bijschrijven op je account. De reden hiervoor is dat wij voor de aankoop geen vergoeding gekregen hebben en dus ook geen Jiggies kunnen uitkeren.

Heb je het idee dat je de aankoop wel via Jiggy hebt gedaan maar geen e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik krijg een mail dat ik iets gekocht heb maar dat heb ik niet?

Ik krijg een mail van Jiggy dat ik iets gekocht heb bij een webwinkel (bijvoorbeeld HEMA) en dat hiervoor Jiggies zijn gereserveerd maar ik heb helemaal niets gekocht.

Komt dit je bekend voor? Het volgende komt best vaak voor wat jouw situatie verklaart. Wellicht dat je een Jiggy mail op je werk of ergens anders hebt geopend. Er wordt dan een cookie op dat ip-adres geplaatst. Als vervolgens bijv. een collega op datzelfde ip-adres op zijn eigen computer iets koopt bij (bijvoorbeeld HEMA) dan wordt deze aankoop aan jouw Jiggy account gekoppeld.

Zolang jij niets van (bijvoorbeeld HEMA) hoort is er niets aan de hand en ontvang je Jiggies omdat iemand anders iets koopt :-)

Mijn berichten blijven in Mijn Inbox staan. Hoe krijg ik deze weg?

Sinds kort blijven de Jiggy berichten die je al gelezen hebt (en Jiggies voor hebt ontvangen) in je Mijn Inbox staan.
De dikgedrukte titels zijn berichten die je nog niet gelezen hebt. De normale titels zijn van Jiggy berichten die je wel al hebt gelezen.

Wil je de berichten definitief weghebben? Dan kun je op het prullenbakje klikken. Vervolgens wordt er een venster geopend of je het bericht echt wilt verwijderen. Klik dan vervolgens op OK.

Hoe is mijn Jiggy saldo opgebouwd?

Rechtsboven op www.jiggy.nl kan je op jouw saldo in Jiggies klikken.

Je kunt ook hier klikken.

Waar kan ik zien hoe mijn Jiggy saldo is opgebouwd?

Als je ingelogd bent op Jiggy kun je rechtsboven op je saldo in Jiggies klikken. Je wordt dan doorgestuurd naar jouw transactieoverzicht.

Wat moet ik doen als mijn aankoop onterecht is afgekeurd?

Als je aankoop via Jiggy is afgekeurd en dit volgens jou niet terecht is stuur dan je bevestiging van de aankoop naar klantenservice@jiggy.nl. Wij gaan het dan voor je uitzoeken.

Jiggy Cashback Reminder

Wat is de Jiggy Cashback Reminder?

Een herinnering voor het ontvangen van Jiggies tijdens het online shoppen. Vaak vergeten leden dat je ook Jiggies kunt ontvangen als je online winkelt bij bol.com, Bonprix, wehkamp.nl etc.
Je kunt de Cashback Reminder installeren op je PC zodat je tijdens het shoppen een handige melding bovenaan de pagina ziet. Je kunt dit installeren in Internet Explorer, Firefox, Safari of Chrome.

Kan ik de Jiggy Cashback Reminder ook weer verwijderen?

Ja dat kan altijd. Je kunt de Cashback Reminder in jouw browser(s) verwijderen op de volgende manieren:

1. Chrome
Ga naar ‘instellingen’ (chrome://settings/)
Klik vervolgens op ‘extensies’
Je kunt vervolgens achter Jiggy op het prullenbak icoontje klikken

2. Firefox
Ga naar ‘add ons’ (about:addons)
Klik vervolgens op ‘extensies’
Je kunt vervolgens op ‘verwijderen’ klikken achter Jiggy

3. Internet Explorer
Klik op je toetsenbord op ALT + X
Ga naar ‘invoegtoepassingen beheren’
Selecteer Jiggy webshop herinnering door met je muis hierop te klikken
Klik onderaan de pagina op ‘uitschakelen’

4. Safari
Ga naar voorkeuren
Klik op tabblad extensies
Klik dan op verwijderen

Werkt de Jiggy Cashback Reminder ook op een tablet en smartphone?

Helaas krijg je geen reminder als je shopt op je tablet of smartphone. Natuurlijk willen wij dit wel werkend krijgen maar gaat helaas nog even duren. Uiteraard ontvang je wel gewoon Jiggies als je via Jiggy op je tablet of smartphone shopt maar je krijgt geen reminder te zien.

Kan ik de Jiggy Cashback Reminder veilig installeren?

Ja deze kan je veilig installeren.

Hoe installeer ik de Jiggy Cashback Reminder in Internet Explorer?

Volg de volgende stappen om de Cashback Reminder te installeren:

1. Ga naar https://www.jiggy.nl/webwinkels-extensie
2. Klik op de knop ‘installeer voor IE’
3. Klik onderaan de pagina op ‘uitvoeren’ (Wilt u de jiggy.exe (3,45MB) van jiggy.nl uitvoeren of opslaan?)
4. Klik op ‘uitvoeren’
5. Klik op ‘I agree’ (License agreement)
6. Klik vervolgens op ‘ok’
Vervolgens kun je online winkelen en krijg je een herinnering bovenaan de pagina te zien

Hoe installeer ik de Jiggy Cashback Reminder in Firefox?

Volg de volgende stappen om de Cashback Reminder te installeren:

1. Ga naar https://www.jiggy.nl/webwinkels-extensie
2. Klik op de knop ‘installeer voor Firefox’
3. Klik linksboven op ‘toestaan’
4. Klik op ‘nu installeren’
5. Klik op ‘nu herstarten’
Vervolgens kun je online winkelen en krijg je een herinnering bovenaan de pagina te zien

Hoe installeer ik de Jiggy Cashback Reminder in Chrome?

Volg de volgende stappen om de Cashback Reminder te installeren:

1. Ga naar https://www.jiggy.nl/webwinkels-extensie
2. Klik op de knop ‘installeer voor Chrome’
3. Klik op ‘toevoegen’
Vervolgens kun je online winkelen en krijg je een herinnering bovenaan de pagina te zien

Hoe werkt de Jiggy Cashback Reminder?

1 Installeer de Jiggy browser extensie
2 Ga naar je favoriete webwinkel
3 Ontvang een reminder (handige melding) bovenin je pagina
4 Klik op ‘Klik en spaar Jiggies’ en je wordt doorgestuurd naar Jiggy
5 Log in en je wordt doorgestuurd naar de webwinkel
6 Nadat je geshopt hebt ontvang je een mailtje van Jiggy met daarin het aantal Jiggies

Dagaanbiedingen

Ik heb een dagaanbieding gekocht, wanneer ontvang ik mijn Jiggies hiervoor?

Dit duurt even lang als een aankoop via een Jiggy webwinkel. Het kan maximaal 90 dagen duren voordat wij de Jiggies automatisch bijschrijven in je account.

Hoe weet ik of mijn dagaanbieding aankoop goed is gegaan?

Je ontvangt net als bij een Jiggy webwinkel een mail van Jiggy wanneer je een dagaanbieding hebt gekocht. Als de aankoop is goedgekeurd of afgekeurd ontvang je nogmaals een mail van Jiggy.

Vergelijken en besparen

Ik heb een verzekering via een vergelijker afgesloten maar krijg geen mail?

Dat kan kloppen. Voor sommige aanbieders kunnen wij helaas geen mail sturen. Wil je checken of je overstap is geregistreerd, stuur dan een mail naar klantenservice@jiggy.nl.

Ik heb een alles in-1-deal afgesloten maar krijg geen mail?

Na een aankoop zou je binnen 1 dag een mail moeten ontvangen. Als dit niet gebeurd, dan zijn er ook geen Jiggies gereserveerd. Neem dan even contact op met klantenservice@jiggy.nl en stuur het aankoopbewijs direct mee.

Ik heb een autoverzekering afgesloten maar krijg geen mail?

Dat kan kloppen. Voor sommige aanbieders kunnen wij helaas geen mail sturen. Wil je checken of je autoverzekering is geregistreerd, stuur dan een mail naar klantenservice@jiggy.nl.

Ik heb me ingeschreven voor een datingsite, ontvang ik nu Jiggies?

Op de datingvergelijker staat precies voor welke datingsite je Jiggies ontvangt en voor welke niet. Niet elke datingsite geeft ons een vergoeding. Hierdoor kunnen we niet belonen voor elke website.

Ik heb een energie contract afgesloten maar heb geen mail ontvangen?

Dat kan kloppen. Voor sommige aanbieders kunnen wij helaas geen mail sturen. Wil je checken of je energiecontract is geregistreerd, stuur dan een mail naar klantenservice@jiggy.nl.

Ik heb een sim-only contract afgesloten maar krijg geen mail?

Na een aankoop zou je binnen 1 dag een mail moeten ontvangen. Als dit niet gebeurd zijn er ook geen Jiggies gereserveerd. Neem dan even contact op met klantenservice@jiggy.nl en stuur het aankoopbewijs direct mee.

Alles over IBAN

Hoe weet ik wat mijn IBAN nummer is?

Tegenwoordig staat je IBAN nummer op je bankpasje. Indien dit niet het geval is kan je altijd je bank raadplegen.

Waarom heb ik een IBAN nummer nodig?

Jiggy kan alleen nog uitbetalingen overmaken naar IBAN nummers. Een Nederlands IBAN nummer bestaat uit 18 karakters (vb. NL05RABO1234123400). Een Belgisch IBAN nummer bestaat uit 16 karakters (vb. BE68539007547034).

Wat is IBAN?

IBAN is de afkorting voor International Bank Account Number. Het IBAN van Nederlandse bankrekeningnummers bestaat uit 18 tekens en de Belgische uit 16 tekens (cijfers en letters) en het huidige rekeningnummer komt er in voor.

Voorbeeld: Het IBAN van rekeningnummer 123456789 van de Rabobank is NL44 RABO0123456789.

Jiggy Online Panel

Hoe werkt Jiggy Online Panel?

Je kunt gratis lid worden van het Jiggy Online Panel. Je ontvangt regelmatig vragenlijsten die je kunt invullen voor Jiggies. Deze Jiggies worden 4 tot 6 weken na deelname aan een vragenlijst bijgeschreven.

Contactgegevens Jiggy Online Panel

Heb je vragen over het Jiggy Online Panel dan kun je een mailtje sturen naar membersupport@cint.com of naar klantenservice@jiggy.nl.

Jiggy heeft het Jiggy Online Panel samen opgezet met Cint.

Zijn mijn inloggegevens voor het Online Panel hetzelfde als bij Jiggy?

Nee deze gegevens zijn niet hetzelfde. Je kunt zelf een e-mailadres en wachtwoord aanmaken. Het is wel makkelijk om dezelfde gegevens te gebruiken als bij Jiggy.

Waarom moet ik mij met hetzelfde e-mailadres inschrijven als bij Jiggy?

Omdat wij anders geen Jiggies kunnen toekennen. Op basis van je e-mailadres doen wij dit. De e-mailadressen (Jiggy en Jiggy Online Panel) moeten gelijk zijn.

Waar kan ik zien of ik Jiggies voor het Jiggy Online Panel heb ontvangen?

Wij schrijven 4 tot 6 weken na jouw deelname aan een vragenlijst de Jiggies bij. Wij doen dit 1x per maand. Heb je in mei 3 keer met een vragenlijst meegedaan dan schrijven wij 1x een bedrag in Jiggies bij voor alle 3 de vragenlijsten.

Deze Jiggies kun je terugvinden in jouw Transactieoverzicht met de volgende omschrijving: Deelname Jiggy Online Panel | aantal Jiggies | datum

Als ik op inloggen druk dan ga ik naar een nieuwe website, klopt dit?

Dit klopt. Je gaat dan naar de site van onze partner. De Jiggies krijg je gewoon op je account gestort na 4 à 6 weken.

Jiggy Webwinkels

Hoe werken de Jiggy Webwinkels?

Via Jiggy kun je winkelen bij heel veel webwinkels. Je ontvangt over je aankoop korting (=Jiggies) die wij na goedkeuring in je account storten. Bij elke webwinkel staat aangegeven hoeveel Jiggies je kunt sparen. Dit kan per euro of per bestelling zijn.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je van Jiggy een mailtje. Hierin staat dat de bestelling goed is binnengekomen en er Jiggies voor je zijn gereserveerd. Dit betekent nog niet dat wij de Jiggies kunnen bijschrijven.

Zodra wij een terugkoppeling van de webwinkel hebben ontvangen krijg je weer een mailtje. Daarin kan staan dat wij de Jiggies hebben bijgeschreven of dat de bestelling is geannuleerd.

Let goed op dat je altijd via Jiggy naar de webwinkel gaat, anders kunnen wij de Jiggies helaas niet bijschrijven.

Ik ben niet via de Jiggy Webwinkels gegaan, kan ik dan ook Jiggies krijgen?

Nee, dit kan helaas niet. Om Jiggies te krijgen moet je altijd via Jiggy naar een aangesloten webwinkel gaan. Omdat wij dan geen vergoeding krijgen kunnen wij ook geen Jiggies bijschrijven.

*Ik heb minder Jiggies gekregen dan ik hoor te krijgen voor een aankoop via Jiggy, hoe kan dit?

Wij vermelden bij elke webwinkel TOT x aantal Jiggies per bestelling of TOT x aantal Jiggies per euro. De reden hiervan is dat veel webwinkels met verschillende vergoedingen per categorie werken. Daarom is er gekozen om met TOT x aantal Jiggies per bestelling en TOT x aantal Jiggies per euro te werken.
Een voorbeeld is bol.com. Hierbij staat tot 36 Jiggies per euro. Een aantal voorbeelden van de categorieën van bol.com zijn: Computer & Game hardware, Baby- & Peuterkleding, Sport & Vrije tijd, Wonen etc. Dit betekent dat je bij bol.com niet standaard de orderwaarde x 36 Jiggies kunt doen. Want voor Computer & Game hardware krijg je minder Jiggies dan voor Baby- & Peuterkleding.

Vragen hierover kun je stellen aan de klantenservice van Jiggy. Klik hier om contact met ons op te nemen.

Ik heb een aankoop gedaan via de Jiggy Webwinkels, maar mijn Jiggies zijn niet bijgeschreven

Hier kunnen twee redenen voor zijn:
1. De Jiggies worden niet direct bijgeschreven, wij moeten altijd wachten op een terugkoppeling van de webwinkel waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zodra zij bij ons doorgeven dat de aankoop goed is doorgekomen, kunnen we de Jiggies bijschrijven.

Je krijgt altijd een e-mail van ons als je Jiggies zijn bijgeschreven. Nadat je de aankoop gedaan hebt krijg je een mailtje van ons dat er Jiggies voor je gereserveerd zijn, deze krijg je bijgeschreven wanneer de aankoop is goedgekeurd.

2. Ook is het mogelijk dat je het idee hebt via Jiggy een aankoop gedaan te hebben. Het kan dan zijn dat dit niet het geval is. Om dit te controleren kan je bekijken of je na je aankoop een e-mail hebt ontvangen over de gereserveerde Jiggies. Is dit niet het geval dan is de aankoop niet via Jiggy gegaan. Wij kunnen dan helaas de Jiggies niet bijschrijven op je account. De reden hiervoor is dat wij voor de aankoop geen vergoeding gekregen hebben en dus ook geen Jiggies kunnen uitkeren.

Heb je het idee dat je de aankoop wel via Jiggy hebt gedaan maar geen e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ik krijg een mail dat ik iets gekocht heb maar dat heb ik niet?

Ik krijg een mail van Jiggy dat ik iets gekocht heb bij een webwinkel (bijvoorbeeld HEMA) en dat hiervoor Jiggies zijn gereserveerd maar ik heb helemaal niets gekocht.

Komt dit je bekend voor? Het volgende komt best vaak voor wat jouw situatie verklaart. Wellicht dat je een Jiggy mail op je werk of ergens anders hebt geopend. Er wordt dan een cookie op dat ip-adres geplaatst. Als vervolgens bijv. een collega op datzelfde ip-adres op zijn eigen computer iets koopt bij (bijvoorbeeld HEMA) dan wordt deze aankoop aan jouw Jiggy account gekoppeld.

Zolang jij niets van (bijvoorbeeld HEMA) hoort is er niets aan de hand en ontvang je Jiggies omdat iemand anders iets koopt :-)

Ik heb via Jiggy Webwinkels gekocht maar krijg geen bevestigingsmail van Jiggy?

Het komt geregeld voor dat Jiggy leden geen mail ontvangen nadat ze via Jiggy Webwinkels gewinkeld hebben.
De reden hiervan is dat de aankoop toch niet via Jiggy is gedaan. Vaak kun je tijdens het bestellen een kortingscode invullen. Veel leden gaan dan op zoek naar een kortingscode op een andere website en op dat moment gaat de aankoop niet meer via Jiggy.

Zorg er dus altijd voor dat je laatste scherm voordat je op bestellen klikt via Jiggy is gegaan. Nadat je op een andere website een kortingscode hebt gevonden klik dan nog een keer op de Jiggy mail en bestel.

Ik heb via Jiggy gewinkeld maar mijn aankoop is afgekeurd, hoe kan dat?

Er zijn verschillende redenen waarom je aankoop via Jiggy is afgekeurd:

– Je aankoop is toch niet via Jiggy gegaan. Wellicht heb je toch nog gezocht naar een kortingscode of heb je op een advertentie geklikt bijvoorbeeld in Google dan wordt de aankoop helaas afgekeurd. Dit betekent dat Jiggy geen vergoeding krijgt en daarom wij geen Jiggies kunnen toekennen.
– Je hebt je bestelling terug gestuurd;
– Je hebt je bestelling geannuleerd of niet betaald.

Van wie ontvang ik Jiggies voor het kopen via Jiggy webwinkels?

Je ontvangt altijd Jiggies van Jiggy en niet van de webwinkel. Het heeft daarom ook geen zin om direct de webwinkel (zoals Independer, HEMA etc.) te benaderen aangezien Jiggy verantwoordelijk is voor het toekennen van Jiggies.

Wat kan ik met mijn persoonlijke link die ik bij een webwinkel zie staan?

Met deze link kun je Jiggies verdienen als vrienden van jou die niet lid zijn van Jiggy online winkelen. Wil een vriend van jou bij Zalando winkelen? Mail, Share of Tweet jouw persoonlijke link dan naar een vriend en verdien Jiggies.

Wat moet ik doen als mijn aankoop onterecht is afgekeurd?

Als je aankoop via Jiggy is afgekeurd en dit volgens jou niet terecht is stuur dan je bevestiging van de aankoop naar klantenservice@jiggy.nl. Wij gaan het dan voor je uitzoeken.

Ik heb een aankoop gedaan via de Jiggy webwinkels maar heb geen mail ontvangen met gereserveerde Jiggies of mijn aankoop is afgekeurd. Wat moet ik nu doen?

Als je aankoop niet geregistreerd is of deze is afgekeurd kun je je persoonsgegevens + een bijlage van je aankoopbevestiging opsturen d.m.v. ons contactformulier. Wij zullen dan contact opnemen met de adverteerder zodat zij je aankoop opnieuw zullen beoordelen. Klik hier voor het contactformulier.

Jiggy Deals

Hoe werkt Jiggy Deals?

Elke dag stuurt Jiggy Deals een nieuwsbrief (als je lid bent) met daarin de beste acties tot 90% korting.

Ons doel is om elke dag coole, exclusieve deals tot 90% korting aan te bieden. Je bestelt ze gewoon vanaf je (huis)kamer. Je kunt het proces van jas aan, fiets op, vergelijken in winkels, (te veel) betalen, naar huis sjouwen helemaal overslaan en bespaart ook nog eens heel veel geld!

Hoeveel Jiggies ontvang ik voor een Jiggy deal?

Bij elke deal staat aangegeven hoeveel Jiggies je ontvangt als je de deal koopt.

Hoelang duurt het voordat mijn Jiggies worden bijgeschreven?

Dit duurt tot maximaal 90 dagen na de aankoop.

Kan ik mij uitschrijven voor de Jiggy Deals?

Je kan je uitschrijven voor de Jiggy Deals mails. We hebben een speciale pagina voor het wijzigen van je e-mailvoorkeuren. Klik hier om je e-mailvoorkeur te wijzigen. Uitschrijven kan je ook onderaan een Jiggy Deals mail doen. Je kan hier op de knop ‘uitschrijven’ klikken.

Kan ik de mailings van Jiggy Deals tijdelijk stopzetten?

Je kan de mailings tijdelijk stopzetten. Dit kan je doen door op ‘uitschrijven’ te klikken onderaan een Jiggy Deals mail. Hier kan je vervolgens een einddatum toevoegen.

Ik heb me per ongeluk uitgeschreven voor de dagelijkse Jiggy Deals, kan ik me weer inschrijven?

Je kan weer opnieuw inschrijven voor de Jiggy Deals mail. Klik hier om je e-mailvoorkeuren aan te passen en je weer in te schrijven voor de Jiggy Deals.

Ontvang ik Jiggies voor het openen van de Jiggy Deals mailings?

Voor het openen van de mailings van Jiggy deals ontvang je geen Jiggies.

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

De deals die je koopt via Jiggy Deals schaf je aan bij partners van ons zoals iBOOD, Voordeelvanger.nl, 1dayfly, Wilpe, Vouchervandaag.nl, bol.com en nog veel meer. Je ontvangt van onze partner ook altijd een bevestiging. Omdat zij de producten aanbieden kan je hen het beste benaderen voor de status van je bestelling.

Kan ik mijn Jiggy inloggegevens ook voor Jiggy Deals gebruiken?

Nee dat kan niet. Jouw Jiggy inloggegevens zijn niet gekoppeld met Jiggy Deals.

Als je besluit iets te kopen bij Jiggy Deals dan kan dit ook zonder een account aan te maken. Je kunt ervoor kiezen om wel een account aan te maken bij Jiggy Deals maar dan maak je die bij onze partner Groupdeal aan. In samenwerking met GroupDeal hebben wij Jiggy Deals opgezet.

Jiggy Mailings

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief van Jiggy?

Je kunt je voor de nieuwsbrief van Jiggy uitschrijven door onderin een Jiggy mail op uitschrijven te klikken. Je wordt dan doorgestuurd naar de E-mailvoorkeuren pagina. Hier kan je precies aangeven welke nieuwsbrieven je wilt ontvangen en je uitschrijven.

Heb je geen Jiggy mail meer? Ga dan naar www.jiggy.nl en klik onderin op E-mailvoorkeuren/uitschrijven. Vul je gegevens in en pas je instellingen aan. Heb je geen wachtwoord om in te loggen, klik dan op Wachtwoord vergeten?.

Ik ontvang geen Jiggy mail meer, hoe komt dat?

Een reden kan zijn dat de Jiggy mail in je ongewenste mailbox terecht komt. Als dit het geval is dien je een Jiggy mail op te zoeken en deze als gewenst te markeren.
Een andere reden kan zijn is dat je je hebt uitgeschreven voor de mail. Klik hier om je weer aan te melden de voor de mail. Hier kan je ook zien voor welke mails je allemaal staat aangemeld

Hoeveel Jiggies verdien ik voor het lezen van een Jiggy mail?

Je ontvangt automatisch Jiggies voor het lezen van een Jiggy mail. De hoeveelheid Jiggies per Jiggy mail is afhankelijk van het aanbod in de mail en kan variëren tussen de 5 en 15 Jiggies. Deze worden binnen 5 minuten bijgeschreven in je account.

Waarom wordt mijn saldo niet hoger na het lezen van een Jiggy mail?

Dit kan soms even duren. Klik anders even op F5 op je toetsenbord.

Mijn mail komt in mijn ongewenste mailbox?

Als de mail van Jiggy in je ongewenste mailbox binnenkomt dan dien je aan te geven dat de mail van Jiggy gewenst is. Hieronder per e-mailprovider hoe je dit kunt doen:

MSN / Hotmail / Windows live:
– Open een e-mail van Jiggy;
– Klik op ‘Inhoud weergeven’ bovenaan in de gele balk;
– Klik op ‘Markeren als veilig’. Dit zie je bij de afzender staan.

Gmail:
– Open een e-mail van Jiggy;
– In de rechterbovenhoek van het bericht venster klik je op de pijl omlaag naast beantwoorden;
– Kies ‘Voeg Jiggy aan de contactlijst toe’.

Outlook:
– Open een e-mail van Jiggy;
– Klik op je rechter muisknop als je op de afzender staat en kies ‘ Voeg afzender toe aan jou betrouwbare afzenders’.

Yahoo:
Markeer een e-mail van Jiggy en klik op de bovenste button ‘Geen spam’ of klik op de button ‘Voeg toe aan adresboek’ met het adres van de afzender, wanneer je de nieuwsbrief opent.

Anders:
– Ga naar het help-menu van jouw server;
– Zoek naar ‘Voeg toe in adresboek’ of ‘Voeg contact toe’;
– Volg de instructies.

Ik heb mij per ongeluk voor de nieuwsbrief van Jiggy uitgeschreven. Hoe kan ik mij weer inschrijven?

Je kunt gewoon inloggen op jouw Jiggy account als je geen nieuwsbrief meer ontvangt. Klik hier om je e-mailvoorkeur te wijzigen en je weer in te schrijven voor de nieuwsbrief

Waarom ontvang ik geen Jiggies meer voor sommige Jiggy mailings?

Een aantal adverteerders heeft liever niet meer dat we belonen voor het klikken op een Jiggy mail. Omdat wij sommige acties niet willen onthouden voor onze Jiggy leden hebben wij er voor gekozen om toch mails te sturen zonder beloning. Uiteraard ontvang je nog wel Jiggies voor je aankoop bij deze webshops.

Mijn berichten blijven in Mijn Inbox staan. Hoe krijg ik deze weg?

Sinds kort blijven de Jiggy berichten die je al gelezen hebt (en Jiggies voor hebt ontvangen) in je Mijn Inbox staan.
De dikgedrukte titels zijn berichten die je nog niet gelezen hebt. De normale titels zijn van Jiggy berichten die je wel al hebt gelezen.

Wil je de berichten definitief weghebben? Dan kun je op het prullenbakje klikken. Vervolgens wordt er een venster geopend of je het bericht echt wilt verwijderen. Klik dan vervolgens op OK.

Mijn account

Mag 1 huishouden meerdere accounts bezitten?

Dat is toegestaan. 1 huishouden mag meerdere accounts bezitten. Echter mag je per persoon maar 1 account hebben.

Let op! Als je per persoon meerdere accounts hebt dan worden deze verwijderd.

Hoe kan ik inloggen?

Je kunt inloggen door jouw e-mailadres en wachtwoord rechtsboven op de pagina in te voeren en vervolgens op “Login” te klikken. Je kunt ook vanuit de toegestuurde mailings direct inloggen in je account.

Mag ik meerdere accounts bezitten?

Nee, wij staan één account per persoon toe. Indien we erachter komen dat je meerdere accounts hebt, dan zullen deze worden verwijderd.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Klik hier om je persoonlijke gegevens te wijzigen.

Ik heb de activatiemail niet ontvangen, wat moet ik doen?

Indien je de activatiemail niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Waarom word ik uitgelogd nadat ik mijzelf inlog?

Onze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine bestanden die opgeslagen worden op jouw computer en onthouden wie je bent. Het is mogelijk dat de webbrowser die je gebruikt geen cookies ondersteunt of accepteert. Zorg er daarom voor dat jouw webbrowser cookies ondersteunt en accepteert. Het is ook mogelijk dat een firewall of anti-virus de cookies blokkeert. Probeer dan deze programma’s af te sluiten voordat je gaat inloggen en probeer het daarna opnieuw.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?

Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe kan ik mijn Jiggy lidmaatschap opzeggen?

Je kunt je op elk gewenst moment uitschrijven voor Jiggy. Via deze pagina kan je je e-mailvoorkeuren wijzigen of je helemaal uitschrijven voor Jiggy.

Ik ga op vakantie, kan ik mijn Jiggy mail tijdelijk opzeggen?

Ja dat kan. Je kunt de vakantiemodus aanzetten. Lees hier hoe je dat moet doen.

Waar kan ik zien hoe mijn Jiggy saldo is opgebouwd?

Als je ingelogd bent op Jiggy kun je rechtsboven op je saldo in Jiggies klikken. Je wordt dan doorgestuurd naar jouw transactieoverzicht.

Ik wil mijn gehele Jiggy account inclusief e-mailadres en saldo verwijderd zien, hoe doe ik dit?

Het verzoek tot het volledig verwijderen van jouw Jiggy en saldo wordt alleen schriftelijk door ons in behandeling genomen. Dit verzoek kan je per post richten aan OneDream B.V.
Laapersveld 53, 1213 VB Hilversum of per e-mail (vanaf het bij Jiggy bekende e-mailadres) aan klantenservice@jiggy.nl.

Uitbetalen

Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen?

Als je saldo gelijk aan of hoger is dan 17.250 Jiggies kun je een uitbetaling aanvragen. Rechtsboven aan de pagina staat je naam, hier kan je op klikken en vervolgens naar de Uitbetalen knop gaan.

Zorg dat je gegevens allemaal kloppen met de gegevens zoals ze bekend zijn bij de bank zodat de betaling vloeiend kan verlopen.
Klik hier om je gegevens te controleren.

Wanneer word ik uitbetaald?

Als al jouw gegevens juist zijn word je aan het einde van de maand waarin jij een uitbetaling hebt aangevraagd uitbetaald. Wij verwerken iedere maand op de 25ste de aangevraagde uitbetalingen. Let op! Je uitbetaling staat niet de 25ste op je rekening. Houd je rekening na deze datum goed in de gaten. Mocht je op de 25ste of later een uitbetaling hebben aangevraagd, dan wordt deze meegenomen in de volgende ronde (een maand later).

Ik wil een uitbetaling aanvragen maar het lukt niet?

Een reden kan zijn dat je gegevens die nodig zijn om een uitbetaling aan te vragen niet bekend zijn bij Jiggy. Zorg ervoor dat je gegevens correct en up to date zijn zodat Jiggy jou kan uitbetalen. Klik hier om je gegevens te wijzigen.

Een andere reden kan zijn dat je saldo niet hoog genoeg is, waardoor een uitbetaling niet mogelijk is. Je saldo dient gelijk of hoger te zijn dan 17250 Jiggies.

Wat is het maximale bedrag wat ik kan ontvangen?

Jiggy betaalt in stappen van 17250 Jiggies (€11,50) uit, dus €11,50, €23, € 34,50, €46 ect. Er is geen maximum.

Jiggy Bingo

Ik kan geen Jiggy bingokaart meer kopen?

Dat klopt. Je kunt alleen nog bingokaarten verdienen. Lees hier op welke manieren je gratis bingokaarten kunt verdienen.

Hoe verdien ik een gratis bingokaart?

Deze kun je op verschillende manieren verdienen. Lees hier op welke manieren je gratis bingokaarten kunt verdienen.

Kan ik met meerdere bingokaarten meespelen?

Ja dat kan zeker. Meer bingokaarten = meer kans op de Jackpot.

Ik heb bingokaarten verdiend maar hoe speel ik mee?

Bovenaan de bingopagina staat hoeveel bingokaarten je voor de volgende ronde hebt verdiend. Zodra de nieuwe bingoronde start worden automatisch jouw verdiende bingokaarten allemaal in een keer geactiveerd.
De bingogetallen die gevallen zijn worden automatisch van je bingokaarten afgestreept. Heb je bingo op een van je bingokaarten dan kan je de bingo claimen. Op de bingopagina verschijnt een knop waarop je moet drukken om je bingo te claimen.

Ik heb bingo, wat nu?

Als je bingo hebt op een van je bingokaarten dan kan je de Jackpot claimen. Op de bingopagina verschijnt een knop waarom je moeten drukken om de bingo te claimen.

Kan ik mijn oude bingokaarten nog zien?

Je kunt alleen jouw bingokaarten van de vorige bingoronde zien onderaan de bingopagina. Je kunt dus altijd maar 1 ronde terugkijken naar jouw oude bingokaarten.

Waar kan ik de bingo winnaars vinden?

Klik hier om de bingo winnaars te zien.

Jiggy Games

Verschillen Zoeken: Hoeveel Jiggies moet ik inzetten om Verschillen Zoeken te spelen?

De Jiggy games kunnen gratis gespeeld worden na inwisseling van 100 Jiggies.

Verschillen Zoeken: Waarom staat er 3x hints?

De plaatjes zijn soms best lastig. Je kunt daarom 3 keer een hint vragen.

Als je een hint vraagt let dan wel goed op want je moet daarna zelf nog op het plaatje klikken.

Verschillen Zoeken: Wat kan ik winnen?

Als je de beste verschillen zoeker van de dag bent dan ontvang je 1000 Jiggies.

Verschillen Zoeken: Ik ben de beste van de dag, wanneer ontvang ik 1000 Jiggies?

Direct na 00:00 uur ontvangt de beste verschiller zoeker van de vorige dag 1000 Jiggies.

Kan ik Jiggies winnen met de games?

Nee het is helaas nog niet mogelijk om Jiggies te winnen met de games. Alleen met de game verschillen zoeken wint de highscore van de dag 1000 Jiggies. In de toekomst wordt het wel mogelijk om Jiggies te winnen.

Spaar met je vrienden

Werken mijn referralverdiensten wel?

Ja, het kan veel betaalde e-mails kosten voordat je referralverdiensten zichtbaar worden, zelfs voor leden met tientallen of honderden vrienden. refferalverdiensten worden pas weergegeven als deze hoger zijn dan één complete cent.

Hoe kan ik iemand lid maken en Jiggies sparen?

Je kunt door middel van jouw persoonlijke link vrienden uitnodigen om lid te worden van Jiggy. Iedereen die zich aanmeldt via jouw persoonlijke link wordt geregistreerd in jouw account zodat jij Jiggies ontvangt als zij starten met Jiggies sparen. Je kunt ook gebruik maken van banners om Jiggy leden te werven.

Klik hier voor je persoonlijk link en banners.

Wie heb ik aangemeld? Waar kan ik dat terugvinden?

Je kunt helaas niet zien wie je hebt aangemeld maar kunt natuurlijk wel zien hoeveel Jiggies je verdient hebt aan je vrienden. Klik hier.

Hoeveel spaar door vrienden die ik heb aangemeld?

Maak je vrienden lid via jou bij Jiggy en spaar Jiggies. Je ontvangt Jiggies als jouw vrienden op Jiggy mailings klikken. Voor directe vrienden (level 1) krijg je 20% van de Jiggies die zij sparen door op mails te klikken. Voor vrienden van vrienden (level 2 en level 3) krijg je 10% en 5%.

Kortingscodes

Wat kan ik met een kortingscode?

Jiggy heeft speciaal voor jou kortingscodes van webwinkels verzameld. Met deze kortingscodes kun je korting krijgen, profiteren van gratis verzending en nog veel meer.

Als je via Jiggy winkelt bij een webwinkel kijk dan altijd even op de kortingscode pagina of je van nog meer korting of voordeel kunt profiteren.

Hoe werkt een kortingscode?

Vaak kun je bij een webwinkel bij de uitbetalingsstap een kortingscode invoeren. Jiggy heeft kortingscodes die je kunt gebruiken.
Kopieer de code (ctrl+c) vanaf de Jiggy kortingscode pagina en plak (ctrl+v) deze in het daarvoor bestemmende vakje bij het afrekenen van de webwinkel.
Klik hier om naar kortingscodes te gaan.

Mijn kortingscode werkt niet meer?

Het kan voorkomen dat er kortingscodes op Jiggy.nl staan die niet meer werken. Als dit het geval is zouden we dit graag horen.

Hoe werkt Jiggy

Ik woon niet in Nederland of België, kan ik toch meedoen?

Dit is mogelijk indien je een Nederlands of Belgisch IBAN nummer hebt.

Hoe lang duurt het voordat mijn Jiggies worden bijgeschreven?

Je kunt Jiggies ontvangen voor het klikken op de mail, voor het klikken op een Jiggy mail ontvang je direct Jiggies.

In een Jiggy mail kun je vaak extra Jiggies sparen als je ingaat op de actie in de mail. De extra Jiggies die je hiervoor krijgt worden niet direct bijgeschreven. De reden hiervoor is dat Jiggy moet wachten op een terugkoppeling van de aanbieder. Meestal ontvang je van ons een e-mail dat er Jiggies zijn gereserveerd. Zodra Jiggy deze terugkoppeling heeft ontvangen worden je extra Jiggies automatisch bijgeschreven en ontvang je van ons nogmaals een e-mail. Dit duurt tot maximaal 90 dagen na de aankoop.

Wat is de waarde van een Jiggy?

1500 Jiggies staat gelijk aan een waarde van € 1,-.

Hoe zit het met mijn privacy, waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

Wij gaan heel zorgvuldig om met jouw gegevens. Wij gebruiken je gegevens enkel voor specifiek bepaalde doeleinden. Deze staan uitvoerig beschreven in onze privacystatement. Wij geven je volledige beschikking over je eigen gegevens. Zo kun je bepalen op welke wijze wij jou moeten bedienen. Daarnaast kun je bepalen wat er met jouw antwoorden mag gebeuren. Ook kun je altijd je gegevens door ons laten afschermen of zelfs laten verwijderen. Wij beveiligen onze systemen met de beste technische en organisatorische middelen en methoden om jouw gegevens te beschermen.

Wat kan ik als Jiggy lid doen?

Jiggy is het leukste online spaarprogramma van Nederland. Als lid van Jiggy kan je het volgende allemaal doen:

Jiggies (punten) sparen door:
– het lezen van Jiggy e-mail;
– online aankopen doen bij webwinkels;
– vragenlijsten invullen;
– een proefabonnement afsluiten;
– een dagaanbieding kopen;
– vaste lasten posten zoals je autoverzekering, Alles-in-1 pakketten vergelijken. Als je overstapt krijg je meestal Jiggies.

Daarnaast kan je ook nog:
– meedoen met de Jiggy Bingo;
– spelletjes spelen.

Hoeveel kost een Jiggy lidmaatschap?

Dit kost je helemaal niets. Lid zijn van Jiggy is volledig gratis.

Ik heb 1500 Jiggies maar heb nog niks gedaan, hoe kan dit?

Iedereen die lid wordt van Jiggy krijgt een gratis euro. Deze euro staat gelijk aan 1500 Jiggies.

Overig

Wat zijn de contactgegevens van Jiggy?

Jiggy
Laapersveld 53
1213 VB Hilversum
Jiggy klantenservice tel.: 035 – 628 52 70

Jiggy klantenservice openingstijden (telefonisch):
maandag t/m vrijdag: van 9:00 uur tot 17:00 uur.
zaterdag en zondag: gesloten

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op via de Helpdesk. Geef zo veel mogelijk informatie, dan zullen wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Klik hier om contact met ons op te nemen